Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Η ΑΡΧΗ

Όλα ξεκίνησαν στη δεκαετία του 80' όταν ήμουν γύρω στα 12, άκουγα τους τότε ραδιοπειρατές και με έπιανε ένα δέος, άκουγα <<στούντιο>> και φανταζόμουν ένα ολόκληρο σπίτι με μηχανήματα αλλά οι προσδοκίες μου δεν επαληθεύθηκαν, κατά τύχη πήγα στον τότε ραδιοπειρατή STUDIO 54-Γιώργο Γαλαξία που έκπεμπε αρκετά κοντά από την περιοχή που εκπέμπω τώρα, και είδα τελικά τι ήταν το στούντιο, o πομπος ηταν 2χEL519 και ο ενυσχητής ο 185 DUBLEX! με έβαλε λοιπόν να κάνω μια αφιέρωση στο μικρόφωνο και τότε κόλλησα το <<μικρόβιο>> που λέμε.
Στα 13 μου είχα τον πρώτο μου πομπό στα μεσαία, μη σας παραξενέψει, μετέτρεψα ένα ραδιοφωνο αυτοκινήτου σε πομπό! Η εμβέλεια του ήταν 300 μέτρα αλλά για εμένα ήταν λες και ακουγόμουν σε όλο τον κόσμο, μέσ΄ το χωριό καμπάνιζα και είχα λιώσει κάτι κασέτες που είχα,[ Άσε που δε χόρτενε μπαταρίες] βέβαια δεν έλειπαν και τα παράπονα από τα κορίτσια του χωριού γιατί δεν μπορούσαν να ακούσουν τις φίρμες εκείνης της εποχής : Μπαλαντάινς, Κατακτητή, Τίγρη, Στούντιο 54, Σαμουράι και άλλους πολλούς.[Δε συντόνιζα καλά το σταθμό]


ΣΤΑ FM

Κάπου στα 1987-88 αποφάσισα λοιπόν να βγω στα FM γιατί τα μεσαία τότε έμπαιναν σε δέυτερη μοίρα, βγήκα με τη θρυλική αυτοταλάντωτη EL 504

, [κατασκευής Λεωνίδα από Πάτρα αγνώστων λοιπόν στειχείων] μετά από πολλές αποτύχιες και καμένες λάμπες μιας και δεν υπήρχε κάποιος να μου δείξει, συν και το κυνήγη που έτρωγα, αρχίζει ουσιαστικά η <<καριέρα μου>>, διάφορα μηχανήματα και ατελείωτες εκπομπές ωρών και ημερών! μέχρι και τηλεφωνητή είχα, το Στάυρο τον ΤΟΠ ΓΚΑΝ, δεν προλάβαινα να σηκώσω τηλέφωνο εκείνη την εποχή, όλα αυτά για 10 χρόνια μέχρι το 1998.


1998 ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ

Παρ΄ολο το οτι έβγαινα στα FM συνέχισα να ακούω μεσαία και πιο πολύ το Τάκη τον Βετεράνο, έκανε εκπομπές στο 1602κηζ κάθε μέρα! Το 1998 έτυχε να με ακούσει στα FM ο Σπύρος ο Αχαιός και ήρθε και με βρήκε, μου λέει: δε βγαίνεις στα μεσαία; Είχα κάτι υλικά και ξεκίνησα πάλι από την αρχή στα ΜW, από τότε εκπέμπω ανελοιπώς σε συνομιλίες γύρω στα 1680κηζ αλλά κάπου-κάπου και σε εκπομπές στα 1629κηζ μέχρι και σήμερα, και έχω ακόμα δρόμο και όρεξη όπως τότε που ξεκίνησα τη φοβερή δεκαετία του 80'.
Και πάντα με το ίδιο χαρακτηριστικό << ΒΗΤΑ 52 ΡΑΔΙΟ >>.
MADE BY B52













RADIO PARANOID LINEAR ΜW 4XΓΚ71 CLASS AB1

















MY LINEAR MW 6XGU81M CLASS AB1











3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

exoume kalytera mixanimata

Β52 είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Alex Kosmidis Z13 είπε...

Ναι κάποιος είχε 8 χ 813 push pull και χαιρόταν που άναβαν οι λάμπες φθορίου σε όλη την οικοδομή, όταν πέρασαν τα χρόνια κατάλαβε τι ακτινοβολία είχε φάει.